هاله داره گلم ولی روز ۸ زوده برای تست زدن
نزن توروخداااا ممکنه هرچی بیوفته کاذب باشه
هالهههه داره عزیزممممممم
مثبته من روز ۹ اینجوری بود
منم روز ۸ تستم مثبت شد
مثبتی عزیزم ایشالله آبان یا آذر گل دختری رو بغل میگیری ، به دلم افتاده
من مطمعنممممممم مثبته
مبارکه 😍
درسته زود زدی هاله داره
مطعنن بارداری
منم هاله میبینم
شما قبلا هم ای وی اف کردین
انشالله مثبت عزیزم دکترت کی بود؟؟
مثبته😍
منم امروز روز ۱۳ انتقالمه اما واقعا جراتشو ندارم تست بدم.فردا باید ازمایش بدم.اگه میشه همه واسم دعا کنین😔😔
مثبته عزیزم😍😍
مثبته عزیزم😍
انشالله مثبته😍😍😍😍
اصلا زیر چهارده روز نزن چون نه به مثبت نه به منفی بودنش اعتباری نیست
اره هاله خفیف داره فردام بزن ایشالله ک پررنگ تر میشه😍😍😍
عزیزم مثبته 😍😍
هاله داره انشالله مثبت هس
مبارک باشه خوبه تو این روزا انتقال دادن و مثبت شدی😊❤
هاله داره انشاله که مثبته
دو روز دیگه بزن خط باید پر رنگ تر بشه
اگر hcgنزدی پس مبارکت باشه
به امید خدا هست.
یه چی بگم من از وقتی انتقال دادم تو ذهنم تمرین میکردم چجوری به بقیه بگم حاملم!
تو هم شروع کن.
سلام عزیزم مثبتی مبارکت
مثبتی عزیزم مبارکت باشه❤️
هاله میببنمگلم
آره منم میبینم مثبتی فدات
مبارکه عزیزم مثبته😍
مثبته
مبارک عزیزم ،قبل از انتقال پی ارپی نکردی؟ اچ سی جی دو روز قبل نزدی؟
عزیزم از روز ده بی بی چک بزنی بهتره ولی هاله داره
انشالله که مثبت باشی و پایدار
اصلا نگران نباش مثبته دو روز دیگه تکرار کنی پر رنگ تر از این بیبی چک میشه
من خودم روز ۸ انتقال زدم اولش حاله افتاد بعد دو روز تکرار کردم پررنگ تر از دفعه اول شد
قشنگ صورتیه مبارکه😍
هاله داره مثبته، مبارکه گلم
بارداری الهی شکرررر❤️❤️❤️
میبینم مامانای ivfی مثبت میشن چقدر خوشحال میشم انرژی میگیرم
زود زدی واسه همین محوه
کاذب نیست مدیکور دقیقه
آخه چرا زود بی بی میزنید که استرس بگیرید روز چهاردهم یهو تیتر بتا بدید خودتونو خلاص کنید بی بی چک متنفرم ازش حالا هاله بندازه بعد کاذب باشه بیشتر آدم عصبی میشه
مثبت مبارکت باشه
اگه آمپول نزدی صددرصد مثبتی
منم هاله میبینم ان شاء الله که مثبت میشی
وای اخخخی جوونم
من دقیقا نه روز به موعدم زدم اینطوری هاله داشت
اره ابجی هاله داره 😍😍😍
ارع عزیزم مبارکه برامنم اونجوری بود باردار بودم
انشالله که مثبت عزیزم 💋❤️😍🥰
منم هاله میبنم ایشالله نینی داری
مبارک باشه
هاله هست ولی برا بی بی زوده مخصوصا تو روزای انتقال ک این همه دارو استفاده میکنیم
روز 8 زوده
یکم بگذره بد بزن چون ممکنه به خاطر به هم ریختگی هورمون باشه
انشاءالله که واقعی باشه🥹😍
میبینم عزیزم انشالله نینی چسبیده باشه به دلت😍
اره هست مبارکه گلم 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.