من روز دوازده بی بی چک زدم مثبت شد دوخط پررنگ
منظورت از بلاست نمیدونم چیه
من فریز بورن جنین هام
دکترم خیلی فوق العاده بود
بهم گف بیبی مثبت و منفیش کاذبه همه زحماتمونو به باد میده نزن
منم روز ۱۴ ازمایش دادم مثبت شدم
الان دخترم نزدیک ۳ سالشه
من یدونه جنین بلاست انتقال دادم روز ۸ بیبی چک زدم ی هاله خییلی کمرنگ داشت دیگه از روز ۱۰ پر رنگ شد و مثبت شد خداروشکر 🤲
سلام گل خوبین من یه دونه جنین بلاست انتقال دادم روز ۸ انتقال بیبی زدم مثبت شد روز ۹زدم مثبت روز ۱۰ زدم باز مثبت روز ۱۴بتا دادم ۲۰۰بود روز ۱۸بتا ۲۳۰۰ بود
من از روز ۱۰ ۱۲ علائم داشتم یکم اصلا تست نزدم ولی فک کنم دیگ ۱۲ مشخص بشه من نزدم ک استرس ندم ب خودم سر ۱۵ روز رفتم ازمایش کلا یع جنین بلاس داشتم
من فرش بود که دوتا بود
یکیش گرفت روز ده انتقال مثبت شد
برا منم جنین پنج روزه هچینگ انتقال دادن روز چهار دهم هاله افتاد روز شانزده آزمایش مثبت
علایم روز ششم هفتم تخمدانم تیر میکشید ک تو انتقال های قبل ک منفی بودم این علایم رو نداشتم
منم روز 15 رفتم آزمایش دادم
یدونه انتقال داشتم گرفت خداروشکر
من روز ۷هستم بی بی زدم چیزی نبودپس منفی شده😭
شما اصفهان دکترت کیه الان خودت انتقال دادی
منم آی وی اف کردم ولی این اصطلاح بلاست یادم نیس یه دونه جنین داشتم کلا فکرکنم پنج روزه بود واسم انتقال دادن چون فقط یه دونه تشکیل شده بود اونایی که باهام بودن. جنیناشون خیلی بیشتر بود واسشون دوتا سه تا انتقال دادن من یه دونه بود خیلی ناامید بودم واسه همین تا دوهفته بی بی چک نزدم یه راست رفتم آزمایش دادم که به لطف خدا مثبت بود
من ی جنین بلاست هچینگ شده انتقال دادم روز8تست زدم مثبت بود
دوتا جنین بی بی چک نزدم اصلا دلشو نداشتم روز۱۶ رفتم ازمایش دوتاشم گرفت
من روز ۹ بیبی چک زدم مثبت شد
ن دوتا جنین 5روزه انتقال دادم بلاست بودن و کامپکت الان روز 10 انتقالم هیچ علائمی ندارم میخوام تست بزنم کاش مثبت بشه
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.