دارو چیا داری قرص آمپول
من باردارم هیچی علائمی ندارم عزیزم بااینکه سر پسرم از حال بد داشتم میمردم
عزیزم اصلا ربطی به علائم نداره من کلی علائم داشم که به هر کی میگفتم میگفت حتما مثبتی ولی در عین ناباوری منفی بود
زوده بزار 14روز بگذره تست بزن
اثلا به علاعم نیس عزیز چرا استرس میدی خودت الکی
به هیچی توجه نکن.جز توکل بخدا کاری نکن.خیلیا ب یعلامت باردار میشن و هنوزم زوده برا علائم.بدنها متفاوته.یکی بدنش کمبودی نداره حتی ویارم نمیگیره یکی میبینه بدنش ویتامین کم داره زود علائم میجیره و ویار میاد سراغش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.