۳ پاسخ

منم روز هشت انتقالم و علایمی ندارم

عزیزم فقط انرژی مثبت بده
فقط فکر کن ک میشه
نگران نباش خدا بخاد میشه

من تا همین الانش همینجوری خسته م

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه🧸🍼 مامان یکی یدونه🧸🍼 هفته بیستم بارداری