طبیعیه همه که علائم ندارن
قربونت تازه اون از روز چهارم شروع میکنه به چسبیدن به رحمت از الان چه توقع داری
من که بتام بالا بود از روز ۴تازه علائم شروع شد
الکی بخودت استرس نده زوده هنوز
زوده خب
خودت با فیلم دیدن مشغول کن تو فکر جنین این چیزا درا استرس دوری کن از فزایی مجازی دور شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.