روز سوم انتقال جنینم هیچ علایمی ندارم😔😔

۵ پاسخ

طبیعیه همه که علائم ندارن

قربونت تازه اون از روز چهارم شروع می‌کنه به چسبیدن به رحمت از الان چه توقع داری
من که بتام بالا بود از روز ۴تازه علائم شروع شد

الکی بخودت استرس نده زوده هنوز

زوده خب

خودت با فیلم دیدن مشغول کن تو فکر جنین این چیزا درا استرس دوری کن از فزایی مجازی دور شو

سوال های مرتبط

خدایا فقط از خودت میخوام‌. خدایا فقط از خودت میخوام‌. قصد بارداری
مامان یکی یدونه🧸🍼 مامان یکی یدونه🧸🍼 هفته نوزدهم بارداری