اصلا بی بی چک نزدم
منم جنین سه روزه بود یزد هم مرکزشهیدصدوقی بودم روز ۹ انتقال بی بی چک هاله کم رنگ داشت
من بی بی نزدم
منم روز 8 مثبت شدم یعنی دیروز
از روز ۱۰ ب بعد نشون میده
عشقم لینکشو چطوری میتونی بفرستی برام
جنین 3روزبهتر یا 5روز ؟
من روز هشتم هاله انداخت ار روز دهم قشنگ مثبت شد
بی بی چک نزن عزیزم میدونم سخته اما نزنی بهتره من صبح زدم چیزی نشون نداد ناامید نشدم اما یکمی حالت میگیره ،، ی خانومی بود ک تا روز ۱۳ منفی بود بعد مثبت شد ،، صبر کن تا سه شنبه برو آزمایش بده
چک ندارم و گفتن بدون چک صیادی نمیدن🫠
داستان عکسی ک گذاشتی چی هست
در جریانی توضیحش میدی
برا من موقع انتقال دوتا جنین آورده بودن ولی من خودم یه دونه خواستم . یکی از جنین ها سه روزه بود یکیش پنج روزه . وقتی من به دکترم گفتم یه دونه میخوام گفت پس بهترین کیفیت جنین و بدید انتقال بدم . دیگه یادم رفت بپرسم کدومش و انتقال دادن سه روزه یا پنج روزه..!؟
به بیبی نباید اطمینان کنی فقط و فقط ازمایش اونم روز ۱۶ یا ۱۴
شما بعد از چند ماه اقدام تصمیم گرفتین ivfکنید؟
منم جنینام سه روزه بود،فککنم از روز ۱۰ زدم منفی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.