خانوما کسی بوده با بتا پایین مثلا ۱۶.۷۵ لکه بینی دارم ینی منتظر پریود باشم 😓

۱ پاسخ

بنظرم تو این موقعیت پریود شی خیلی بهتره فدات

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری