سلام سوپ جو ربی چطوری درست کنم

۳ پاسخ

پیاز رو با ی تیکه مرغ قشنگ تفت بده پیازت سرخ بشه بهش نمک فلفل زردچوبه بزن یه تفت ریز رب گوجه بزن اگه دوست داشتی جعفری تازه اگه هم نداشتی جعفری خشک اضافه کن بعدشم هویج و جو پوست کنده و عدس و سیب زمینی بریز بعدشم آب اضافه کن بزار بپزه
پخت آخرش اگه دوست داشتی آبلیمو یا قره قروت بزن ترش مزه باشه خوشمزه تره

من پیاز و سیب زمینی و سبزی و هویج و یه تیکه مرغ یا گوشت چرخی و رب گوجه و عدس و روغن و اب میرزیم توی دیگ بعدم اخر کار جوپرک و رشته سوپ میریزم میذارم پنج دیقه قل بخوره

نمیدونم ...جو‌ اگ همون جو پرک باشه. من همون سوپ ساده رو اخرش یه مشت اینا جو پرک میریزم 😂شاید اینجوری اسمش میشه سوپ جو

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی