۴ پاسخ

اره منم درست میکنم وقتی از اونا نداشته باشم

اره با اینا غلیظ تر میشه فقط باید هعی هم بخوره تا ته نگیره😮‍💨

اره اتفاقا هم خوب میشه

آره .اتفاقا گذاشتم.هم بلغور گندم ریختم هم جوپرک.خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان یه فرشته مامان یه فرشته قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی