از کجا فهمیدین بخیه های داخلی طبیعیتون افتادن؟

۱ پاسخ

دست میکردم داخل دیگه نخ به دستم نمیخورد و کامل گوشت بود
بعد مال من ۵تا بود میوفتاد رو نوار بهداشتیم دیگه میفهمیدم
واییییی یادمه اخرین دونه‌ش دو هفته اویزون شده بود هیج جوره نمیفتاد😵😖

سوال های مرتبط

مامان شیخ ارکان🏁✌️😎 مامان شیخ ارکان🏁✌️😎 ۱۰ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد