زدن بدهم زدن
خدا رحم کنه فقط

تصویر
۹ پاسخ

امیدوارم خدا بدترین عاقبت رو نصیب اون ترامپ احمق و زن کثافتش(نتانیاهو) بکنه

پناه بر خدا
خدا خودش به همه رحم کنه خودش به کمک کنه
خدا لعنت کنه ترامپ و نتانیاهو رو
خدا که به زودی زود جنازه کرم زده هر دوتاش رو ببینیم

یاخدا.ما نفهمیدیم تو شبستر

کجا بود دور بود ولی .... خیلی شدید اومد

کجارو زدن؟

کجای تبریزو زدن

کجا بود ترکید

دارم مثل بید میلرزم

آره خیلی بد بود

سوال های مرتبط