یه سوال حرکت جنین چطوره؟؟از چند هفتگی

۲ پاسخ

من از ۱۶ هفته نبض حس میکردم موقعی که دراز میکشیدم
ولی از ۱۹ هفته انگار لگد میزنه تموم میخوره کم کم حس میکنم

اوایل مث بال زدن پروانه از داخل میمونه بهد ک هفتت بالا میره واضحا لگد حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری