سلام دوستان حرکت جنین و از چند هفتگی حس کردید؟

۱۲ پاسخ

از ۱۹ هفته

من حس میکنم

۲۰ هفته

من از ۱۶هفته الانم که از رو شکم میبینم

سلام خواهر شاید باورت نشه من از همین هفته ۱۳ قشنگ میفهمم

من 21 کامل

من مث حباب انگار میترکه ولی انقباض رحمیه گلم

من جفتم خلفی و تازه از هفته20فهمیدم قشنگ

من الان چند‌ روز حس‌میکنم جفتم خلفی

من ک هنوز هیچی نمفهمم

منک هنوز حس نمیکنمش

من تازگیا ی چیزی مثل حباب تو دلمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر و تو دلی مامان امیر و تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری