سلام مامانا خوبید از چند هفتگی حرکت بچه را حس کردید ؟؟

۱۱ پاسخ

از ۲۱ قشنگ حس کردم.
از ۱۸ تا ۲۱ هفته هم دو سه بار در حد نبض و ترکیدن حباب حس کردم

عزیزم کلا بستگی به قدامی بودن و خلفی بودنت داره و اینکه اگه چربی داشته باشه شکم و پهلوت دیرتر حس میکنی حرکاتو

من تقریبا از هفته شما بودم حس کردم جفتم خلفیه ولی خیلی کم و ضعیف حس میکنما

من یه چیزایی از ۱۸میفهمیدم ولی الان واضح تر شده

۲۰هفته

جفتم قدامی ۱۶هفته

منم‌جفت خلفی ۱۹هفته متوجه شدم

جفتم قدامی دقیقا۲۰ هفته متوجه شدم

۲۲هفته

من خلفی هستم از ۱۶هفته فهمیدم

سر پسرم جفت خلف18هفته بودم
الانم سر دخترم جفت قدامی 18هفته چند روز زودتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیک پندارم🩵 مامان نیک پندارم🩵 ۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری