سلام مامانای ک بچه دوم باردارن از چند هفتگی تکون بچه قشنگ حس کردید!؟

۱۲ پاسخ

من هیچی حس نمیکنم ۱۹هغته ۳ هنوز

از ۱۶ هفتگی

۱۷ اینها

از هفته 16

۲۱ هقته

من از الان حس میکنم ( ۱۵ هفتمه) انگار حباب داره میترکه

۱۷ هفته کمی الان واضح شده

فعلا که حس نکردم 🥹😍
بچه ها تاپیک آخرم عکس سونو گذاشتم میشه نظر بدین 🥹🥹

بچه اولم و دوم از ۱۸هفتگی
ولی واضح واضح دیگه از ۲۱ و ۲۲
دکترا هم میگن تکون های بچه از ۲۵ هفته برا ما مهمه

از هفده هفتگی

الان بچه سومم باردارم.
دخترم 4ماهش بود باردار شدم
الانم دختره😍😍

من بچه دومم تکونش از 21هفته

سوال های مرتبط

مامان امیر و تو دلی مامان امیر و تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آبنبات مامان آبنبات هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ودوم بارداری