۵ پاسخ

والا جدا درست میکردم
نمیخورد و تا ۸ماهگی رعایت کردیم بدتر مریض بود بعدم
جیغ میزد واسه غذا سفره
دیگ از ۸ماهگی غذا خوردمون دادیم
بیشتر ابگوشت و سوپ اینا
و برنجم له میکردم بهش اما کم ک سنگین نباشه براش
در حدی ک مامانم و زن داداشم اینا ابگوشت داشتن میگفتن بیار نویانو هخخخ یا بیا ببر
مادر شوهرم سوپ و غذا ابکی درس میکرد میفرستاد
دیگ عادت ب غذا سفره کرد

بیشتر غذا هارو میخوره

صبونه فرنی اوتمیل یا حلیم یا زرده تخم مرغ
ناهار و شام هم یا کته با ماست میدم یا سوپ یا کدو و سیب زمینی
یه موقع های هم اش داشته باشیم بدون نمک جدا میکنم براش میدم

سوپ مرغ پوره ماهیچه کته میوه

هرچی خودمون خوردیم به بچه امم دادم غذا جدا گانه نداشته😁

سوال های مرتبط

مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی