۲ پاسخ

حالا انشالله من شنبه جاش دوباره باید برم . برای صدای قلب دخترم

بیمارستان هاشمی نژاد و قایم‌میشینه..و من از اول حاملگیم زیر نظر همین دکتر بودم

سوال های مرتبط