طول سرویکس ۴۰ خوبه؟ جفتمم قدامیه😁

۱۰ پاسخ

مثل مال منه عزیزم😍

من سونو قلب رفتم خلفی بود

عزیزم چند هفته ان تی رفتی؟؟

بچه رو احتمال داد بهت؟

برای من ۴۰بود رفتم واژینال گفت ۳۵یدونه‌واژینال حتما بده شکمی خطا زیاد داره برای منم شکمی ۴۰بود

انتی رفتی عزیزم متوجه شدی؟؟

عزیزمم قدامی ینی چی؟

برا من ۳۸ بود تو انتی تو انومالی شد ۳۷ خوبه؟؟؟

عالیه منم قدامی ۴۱ بود

عالی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو ❤️ مامان فندق کوچولو ❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌ودوم بارداری