مثل مال منه عزیزم😍
من سونو قلب رفتم خلفی بود
عزیزم چند هفته ان تی رفتی؟؟
بچه رو احتمال داد بهت؟
برای من ۴۰بود رفتم واژینال گفت ۳۵یدونهواژینال حتما بده شکمی خطا زیاد داره برای منم شکمی ۴۰بود
انتی رفتی عزیزم متوجه شدی؟؟
عزیزمم قدامی ینی چی؟
برا من ۳۸ بود تو انتی تو انومالی شد ۳۷ خوبه؟؟؟
عالیه منم قدامی ۴۱ بود
عالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.