از کی میتونم به بچم آب بدم؟

۱۰ پاسخ

من از اول آب جوش نبات بهش میدادم از یک ماه ک دارم آب شیر میدم بهش
بعضییی وقتا
بیشتر آب جوشیده

دکتر دخترم میگفت از ۴ماهگی مجازه

دکتر دانایی یکی از بهترین دکترای اطفال تو سمنانه میگفت از همون ۱ یا ۲ماهگی اب بده

از همین الان میتونی بدی.اب جوشیده سرد شده بده

شش ماهگی به بعد

با شروع کمکی

دکتر کن گفت بده

از وقتی غذا میدی بهش نیاز به اب پیدا میکنه

من دیروز دخترمو بردم گفت روزی ۵ سیسی آب جوشیده خنک بده آب معدنی رو اصلا نجوشون بده چون مضرع
یا آب ماجان یا آب شیر

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان میران 🐣 مامان میران 🐣 ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان حامی و هانیدا مامان حامی و هانیدا ۱۷ ماهگی
مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی