سلام مامان از کی میتونم به بچم غذا بدم

۲ پاسخ

سلام
لطفا از دکتر بپرس
بسته به شرایط کوچولوتون بهتون میگه
دکتر چون دختر من رفلاکس داره به من گفت پایان ۴ ماهگی
هر بچه متفاوته

بعدواکسن6ماهگی

سوال های مرتبط

مامان شاهان جونی مامان شاهان جونی ۱ سالگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان میکائیل💙 مامان میکائیل💙 ۱۵ ماهگی