شربت بنفشه باریج
مینا دیفن خوبه ک
ایورامی خوبه
البته شربت سودافدرین هم عالیه،اما برای پسر من بیخوابی میاره،کلافش میکنه
اگه موقع قورت دادن اب دهنش،سختشه، التهاب زده،چارش فقط دیفنه
پلارژین بده و پدی کاف
پلارژین ، پدی کاف ، پروسپان
پروسپان و دیفن هیدرامین و کوآموکسی کلاو 643
نئوتادین خوبه
من هربار پدی کاف میدم . اگه سینهش هم عفونت کرده باشه که آزیترو مایسین میدم و پدی کاف .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.