ماماناشربت گلودردبرای بچه چی خوبه جزدیفن؟

۹ پاسخ

شربت بنفشه باریج
مینا دیفن خوبه ک

ایورامی خوبه

البته شربت سودافدرین هم عالیه،اما برای پسر من بیخوابی میاره،کلافش میکنه

اگه موقع قورت دادن اب دهنش،سختشه، التهاب زده،چارش فقط دیفنه

پلارژین بده و پدی کاف

پلارژین ، پدی کاف ، پروسپان

پروسپان و دیفن هیدرامین و کوآموکسی کلاو 643

نئوتادین خوبه

من هربار پدی کاف میدم . اگه سینه‌ش هم عفونت کرده باشه که آزیترو مایسین میدم و پدی کاف .

سوال های مرتبط

مامان گلابتون مامان گلابتون ۵ سالگی
مامان خان کوچولو مامان خان کوچولو ۵ سالگی