پماد الفا عزیزم
تخم مرغ هم خوبه اگه لحظه اول که میسوزه بزنی تاول نمیزنه زود هم خوب میشه
هیچی مثل کرم ترمیم کننده mnd نیست اونو بگیر بزن
آلفا خوبه عزیزم
اپماد سیلور از داروخونه بگیرن بزنن خیلی پماد خوبیه منم دارم با سوختگی پاهای دخترم چن روزه دستو پنجه نرم میکنم دیگ خسته شدم کاش زودتر خوب شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.