شیر خشک .بچه .پوشک.#
خانما سلام واکس مو چی خوبه بگیرم

۱ پاسخ

سلام
وزگیر و وکس مو استیکی آی کی تی
خیلی خوبه بدون چسبندگی موهاتو یکدست میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ سالگی