پوشک بچه. شیر خشک داره خانما این سینک رو. زشت کرده

تصویر
۱۲ پاسخ

عوضش کاربردیه
زشت هم نیس به نظرم

نه گلم اصلا زشت نیست فقط، اون وسایل اضافی از رو سینک بردارین بزارین داخل سینک دیده نشن این حفاظ بهتر دیده میشه

آره نمای سینک رو گرفته

من خونه خالم دیدم کوچکتره
یه سوال
منم ازاین مولتی کوکر دارم طرز استفده شو میشه بگبن،

واسه چیه اینک آب نریزه رو لباست؟

من دارم راضیم خیس نمیشم نه بابا چرا زشته

خوبه کابینت خیس نمیشه و خراب

منم تازه کابینت زدم باید بخرم خیلی اب می‌ریزه همش باید دستمال بکشم

چقدر خوبه ، منم بگیرم
بنظرم ک زشت نیست خیلی حساسی مهمون اومد ورش دار،
عوضش خیلی کاربردیه

از اون ژله ای هاش روبگیر ی فروشگاهی پیشمون داشت خوشکل بودن ...حالا بزار واسه کابینت خوبه هروقت کسی اومد درش بیار😀

این چی هست

بنظر‌منم‌ اره

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان ایلی جون مامان ایلی جون ۴ سالگی