شیر خشک پوشک بچه است. خانما نظرتون راجب خونم بگید

تصویر
۱۶ پاسخ

ابزار بالا اپن رو بردارید کامل با اون طرح ستونش کنار اشپزخونس برا پنجره پرده حریر بلند بدوز جاکفشی هم جاش خوب نیس

این مدل اپن دیگه مد نیست بکنش

اشپزخونت شلوغه
مبلاتو یکم بازتر بچین
اگه جا داری جاکفشیتو بزار بیرون

ففف۵ففففففف

تصویر

ظظظظظظظطط

تصویر

ابزار بالای آشپزخونه رو حتما بردار❌️❌️❌️

ببین ب نظر من ماکروفر بردار اونجا رو بکن کافی بار وسایل های روی کابینت ها زیاده خیلی کمش کن

اشپزخونت خیلی اندازش خوبه کابینتا هم خوبن ولی اکه ابزار های اپن و برداری خیلی خوب و به روز تر میشه من حات بودم اولین ماری که میکردم اون ابزارا و هر جور شده حتی خودم تنها مینداختم🙂چون اونجوری خیلی بهتره

شمام روفرشی کش دارارو خریدی همش جمع میشه

هلالی و ستون آشپزخونه رو بردار.ساده بشه جدید به نظر بیاد

بالاي اپن رو خراب كن ديگه مد نيست

به نظرم خونه جاییکه شما توش حس خوبی داشته باشی. مهم نظر خودته. نظر بقیه چندان اهمیت ندارد🌹

خوبه فقط اون دوتا لامپ ک بالای تی وی آویزونه ب نظرم خوب نیست. پرده هم میخواید واسه پنجره. کلا یکم روشن‌تر باشه لوستری چیزی بگیرید. یکی دوتا قاب خوشگلم روی دیوار بزنی خوبه

خیلی قشنگ به دل خوش خونه این شکلی قسمت من بشه آشپزخونت خیلی ناز

خیلی ام خوب پول دستون اومد ابزار سقف اشپزخونرو بکنید ساده باشه گلم

اپن و اون قسمت بالاش رو خراب کن آشپزخونه خیلیییی دلباز میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ سالگی