آشپزخونت قشنگه ولی چیدن اینهمه وسیله روی کابینت سلیقه من نیست...من دوست دارم همه چی تو کابینتا باشه و دو سه تا وسیله تزیینی قشنگ تو دید باشه..ولی درکل قشنگه مبارکت باشه
مبارکت باشه جیگرم اگه کابینت جاداره برقی هارو بزار تو کابینت .
ببین هر کسی نظری داره ولی من همیشه دوست دارم رو کابنتا خلوت باشه یعنی چایی ساز و وسایل برقی کنارش بزار کابینت
همه وسیله های روی کابینت رو بردار
اون چوبی هارو بچین
عزیزم خیلی قشنگه
فقط اون ست چوبی رو بزار باشه
بقیه رو بزار تو کابینت
بنظرم اینجوری شیک تر دیده میشه آشپزخونت
من خوشم نمیاد اینهمه وسیله روی اپن باشه
خیلی قشنگ وبه دل نشینه😍😍
عزیزم آشپزخونه قشنگه فقط اون چوبی ها بزار باشه بقبه همه رو بردار
از وسایل چوبی و چینی میشه عکس بدی
منم میخامتزئین کنم
مبارکه خیلی قشنگه
قشنگه گلم ولی اون شلوغی سلیقه ی من نیست سعی کن فقط چوبی ها رو بزاری بقیه رو بزار تو کابینت
عالی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.