فرزندپروری پوشک شیرخشک بچه

تصویر
۵ پاسخ

مگه امسال عید هست؟

عزیزم ژل لب چه برندی زدی؟

زودتر باید میزدی چون ورم میکنه

بگو اول یکمشو بزنه من دیدم بعضیا ک ژل داره شیدینگ میکنن حساسیت میده و تورم شدید میکنه

دیرع

سوال های مرتبط

مامان یلداا مامان یلداا ۴ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی