#پوشک#فرزندپروری#زایمان#شیرخشک

تصویر
۱۱ پاسخ

من که خیلی خوشم اومد

من دیدم عکستو شاید خودت متوجه میشی و تغییر کردی عادت نداری ولی قیافت ک خیلی خوبه مشکلی نداره

عزیزم قشنگ بود که تو عکسی ک فرستادی
ب چشمت میاد ابروهات

بنظرم بالا ی هشتی ابرو تونو یکم قوس دار کنین از حالت زاویه دار در بیاد خیلی بهتر میشه و بعد داخل هشتی ابرو تونو رو بزارین در بیاد مداد بکشین، ایراد مدل ابرو تونو الان وگرنه پوستتون خوب کشیده و جوون شده

فکرمیکنم اگه بری بایه تزریق میتونه ابروت روبرگردونه سرجای اولش
بروبهش بگو
زمانی که من رفتم بوتاکس گفت اگه دوس نداری ابروتودادم بالابیاتادرستش کنم
حتمابراشماهم میتونه درست کنه

عکس قبلت بزار

عادت میکنی اولش ادم فک میکنه قیافش عجیب غریبه

گلم مارای بوتاکس وتزریق رو همیشه دوماه قبل از عید یا مراسمی که در پیش دارین باید بری تا بعدش خوب جا بیفته این کشیدگی بالا ابرو هم موقته تا دو هفته کم کم جا میفته

ابزوی بدون بوتاکستون خیلی قشنگتر بود الانم خدارو شکر موقته ناچارا یه مدت تحمل کنید مهم اینه از بین میره اثرش

باید زودتر می‌رفتی بعد از ۱۴روز ترمیم می‌رفتی ایراد ها رو بر طرف میکرد

آره والا بوتاکس اصلأ چیز مزخرفی هست بخدا منم ۶ماه پیش زدم قیافه م انقد بد شده بود دوست نداشتم نگاه آیینه کنم یا جای برم چشمام خشگ شده بود انگار ذاق شده بودم دعا کردم زود اثرش بره

سوال های مرتبط

مامان یلداا مامان یلداا ۴ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۵ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی