#فرزندپروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

خدا بزرگه
ماها خودمون 30 سال عمرمون تو تحریم گذشت
انشالله بعد از این خیره

نگران نباش
۲۰ سال هم طول بکشه، آخرش باید کسی باشه زندگی کنه و تو کشور خوشحال باشه
ما که ۲۰ سال دیگه مشخص نیست زنده ایم یا نه ولی قطعا پیریم
ان شاالله بچه هامون آینده طعم خوشی رو بچشن

منم هممیشه میگم حیف بچه هامون ک تو این مملکت تو این وضعت خراب ب دنیا اومدن

سوال های مرتبط

مامان گندمی مامان گندمی ۴ سالگی
مامان یلداا مامان یلداا ۴ سالگی
مامان گندمی مامان گندمی ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان هلسا مامان هلسا ۴ سالگی