خدا بزرگه
ماها خودمون 30 سال عمرمون تو تحریم گذشت
انشالله بعد از این خیره
نگران نباش
۲۰ سال هم طول بکشه، آخرش باید کسی باشه زندگی کنه و تو کشور خوشحال باشه
ما که ۲۰ سال دیگه مشخص نیست زنده ایم یا نه ولی قطعا پیریم
ان شاالله بچه هامون آینده طعم خوشی رو بچشن
منم هممیشه میگم حیف بچه هامون ک تو این مملکت تو این وضعت خراب ب دنیا اومدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.