چون مشهد تنها شهریه که امنه فعلا خبری نیست
نه عزیزم ، تقریبا کل کشور شمال هستن ، پا رو نمیشه از در خونه بیرون گزاشت
نه عزیزم قبلا ک خیلی شلوغتر بود قبلا از عراقم زیاد میموندن هرجارو نگاه میکردی عرب بود امسال خیلی بهتره ولی بازارا غلغلس.مردم هیجکس خرید نکرده دل و دماغ نداشته الان یهو ریختن توی بازار
نه گلم مردا همه کارای عیدو میندازن دم دیقه ی اخر😐😂
نصف بیشترشون اومدن گیلان
فعلا تنها جای امن هست البته تا وقتی که اشخاص مهم نیان
فعلا فقط مشهد امنه روی همین حساب شلوغ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.