ماشین فقط سمند سورن🤣با ریتم بخون
شوخی ۱۰۰٪ پژو
صددرصد پژووو
پژو پارس قطعا ولی پژو۴۰۵ اصلا نخرین خیلی تو خرجه
سمند سورن حس میکنم واسه سن ۴۰ ب بالا اینا خوبه 🤨
ما پژو داریم عالی رنگ دلفینی انقدر قشنگه مدل۹۱ هست یکسال نیست نشدهنوز گرفتیم
ماهم سمند سورن داریم راضی هستیم
سمند سورن پلاس ما داریم خوبه خداییش مخصوصا اگه دوگانشو بگیرید خیلی بصرفه است تو این اوضاع بنزین گرون
پژو بیشتر دوست دارم
سمند سورن خوبه ما داریم راضیم
پژوووووووو
سورن ef7باشه اگه موتورش xu7pبدرد نمیخوره
بنظرم پژو خوبه
منظورت پژو پارس هست ما پارس تیوفایو داریم خدایی ماشین خوبی هست ولی پارس سال خوب نیست
بنظرمن سمندسورن
صد درصد سمند
پژو.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.