خانما من هفته ۳۶ هستم همش اسهال دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

نه نیس

منم دوهفته هست ک اسهال شدم دیروز رفتم دکتر فراموش کردم بهش بگم 😮‍💨

منم یادمه از۳۴هفته اسهال دلپیچه شدم
فکرمیکنم علائم زایمان باشه ولی دکتر میگفت نه
یادمه پیاده روی که میرفتم وای یهودلپیچه میگرفتم نمیدونستم چطوری خودم برسونم خونه
۳۹هفته زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد