نه نیس
منم دوهفته هست ک اسهال شدم دیروز رفتم دکتر فراموش کردم بهش بگم 😮💨
منم یادمه از۳۴هفته اسهال دلپیچه شدم
فکرمیکنم علائم زایمان باشه ولی دکتر میگفت نه
یادمه پیاده روی که میرفتم وای یهودلپیچه میگرفتم نمیدونستم چطوری خودم برسونم خونه
۳۹هفته زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.