چی بگم شده دیگه
انشالا با خودس خیر وبرکت وخوشی بیاره
وایی حتی یه لحظه هم فکرش برام عذااابه
به این فکر کن با آمدنش ممکنه این جهنم تبدیل به گلستان بشه با پا قدمش خدای همه ما یکی هست نگران نباش حتما خیر مصلحتی توش هست
دیگه از دستتون در رفته😉تبریک میگم
مبارکه انشالله به سلامتی دنیا بیاد گلم
اره بیایین نگاه کنین آزادی آوردن براتون حرومزاده ها همه رو کشتن دادن خدا لعنت کنه ضد انقلاب هارو چاپید شاه. نتانیاهو ترامپ حرومزاده رو
مبارکه گلم
یا خدا بخدا من فشارم افتاد
اگه سنت کمه
حوصله و توان مالی داری برای پوشک و..
چون خودتم میخواستی نگه دار
حنگ هم نهایت یک ماهه
اگه نه سختته . میبینی دارو مد نظرت نیست . اذیت میشی . نگه ندار .
من بودم مینداختم
کی وقت کردی که....
خدابزرگه همه چی خوب میشه،نگران نباش،سقط خیلی داستان داره اگه شرایطشو داری نگهدار،الان هورمونات بهم ریخته یکم فکر کن بعد تصمیم بگیر
عزیزم مبارکه.یه نشونه امیده
چرا انقد انرژی منفی دادین همه
انشاالله خوب باشه بسلامتی بدنیا بیاد و مجبور نشی اون آمپول که میگی بزنی
خیره حتما که بعد از ۱سال حامله شدی
پا قدمش خیر باشه 😍
خداروشکر کن
وقتی یساله جلوگیری نداشتی صددرصد باردار میشدی
ریدی خواهر
ایشالا خیره
خدا داده خداهم حفظش میکنه انشالله عاقبت بخیر بشه🥹مبارکه
وای خدایا کابوس هرشبم
بتا بده مطمعن شو
چه پررنگم هست
ای وای
مبارک باشه گلم انشالله خوب میشه همه چی نگران نباش
منم رابطه محافظت نشده داشتم اونم حاملگی من که خدا واسه کسی همچین چیزی نیاره باید سرکلاژ بشم استراحت مطلق هستم بچم بی نهایت فضول مادرم فلج شوهرمم بچه میخاد همش منتظرم بیست یکم بشه پریود بشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.