منم....
من هیچ کدام رونگرفتم چه عذاب وجدانی آخه
من کلا نگرفتم حقیقتا خوشم نمیاد😑
عکسایی ک تو یه ماهگی و دوماهگیش و ...داری بده برات باهوش مصنوعی درست کنن روی تم ماهگرد
منم اصلا از پسرم ماهگرد نگرفتم ولی تولد یکسالی دکور کیک عالی گرفتم براش
منم کلا نگرفتم
هرچی هم عکس داشتم
با فلش گم شد
الان با وجود جنگ خوشحالم کنام هستن و سالم
من حامله بودم همش ذوق داشتم دنیا بیاد ازش ماهگرد بگیرم
بعدن ک بزرگ شد بشینم تغییراتشو توی هرماه قشنگ نگا کنم 😅
الانم هرماه دوس دارم زودتر بگذره روزا و برسه روز ماهگردش تا عکس بگیرم😁💓
خخخ من چی بگم که کلا نگرفتم
دقیقا منم ولی بخدا حالم ندارم وقت ندارم
این ماه نگرفتی ؟
یا کلا
چیزخاصیم نیست بیخیال مهم اینه عکسای یادگاری ازش داشته باشی که داری قطعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.