۶ پاسخ

سخت نگیرید

والله مادرای ما قدیم میگفتن غذای خانگی ب مامیدادن آبگوشت آش همه چی شکر خدا چیزی مون نشد خودت ازغذای بی نمک طعم کن میتونی بخوری من هم دوسه تا میچکونم توغذاش خیلی کم تا ازبی مزه گی دربیاد چون واقعا نمیخوره

بله تا یکسال ممنوعه
ب کلیه بچه آسیب میزنه

خیلی زوده الان

اتفاقا من همی الان داشتم نمک می‌ریختم تو غذاش چون غذای سفره مامانم مادرشوهرم بهش دادن دیگ غذا بی نمک رو نمیخوره🙃😂

الان ک دیگه دیره برای فهمیدن بچت داره میشه یکسال😂

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی