۴ پاسخ

ن منک ندادم گفتن هیچ مراقبتی نداره

اگر تب کرد بهش بده ولی واکسنیک‌سالگی نه تب داره نه درد خیلی راحته ..همینجوری استامینفون ندین به بچه هاتون گناه دارن ....اگر دیدی تب داشت اون موقع بده

اره بهش بده

من دادم بهش اما تب نکرد واکسن سبکی بود

سوال های مرتبط