امروز دخترم واکسن یک سالگی زد سخته؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اصلا انگار ن انگار ک زده

دختره منم امروز زد

منم شاید فردا بردمش بزنه ..ای یهفتع هم گذشته از یکسالگیش اما چون مریض بود سرماخوردگی داشت دکتر ب اون خاطر گف صب کن

اصلاااااا
مبارکش باشه❤️

اسونترین واکسن

نه عزیزم منم‌ یه ماه پیش بردم زدم سخت نیس ولی بازمواظب باشی قطره روبدی تب نکنه

ب نظرم‌اسون ترین واکسنه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان سوینا خانم 🧿🫂 مامان سوینا خانم 🧿🫂 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی