۷ پاسخ

دو ماه بعد

عزیزم کلا چ سز چ طبیعی باید ۴۰روز صبرکنی چون واقعا زایمان خیلی پروسه ی دردناک و پیچیده اییه و برای ترمیم زخماخیلی زمان لازمه

فعلا نداشتم

توبیمارستان گفتن بعد۴۰روزمیتونی رابطه داشته باشی زخم های داخلی هم بایدیکم جوش بخوره

سز اول بعد ۵۰ روز چون خونریزی داشتم الانم منتظرم خونریزیم تموم بشه بعد ...

۴۵ روز بعد عمل

فک کنم سزارین بعد اینکه بخیه بکشن خون ریزی بند بیاد خودتم درد نداشته باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان فندق و کوچولو مامان فندق و کوچولو ۸ ماهگی