۶ پاسخ

هر دردی ک فکرشو بکنی
درد کتف
قفسه سینه
درد کمر
درد شکم
درد معده
گاهی سردرد
😂

سزارین اول اصلا درد نداشتم اما سزارین دوم الان الانم شکمم در کل درد میکنه جای بخیه هام دکتر خودم نبود ی دکتر دیگه عملم کرد خیلی خیلی بد عمل شد

من گردنم گاهی بشدت درد میکرد اما با مسکن هایی که بعد زایمان دکتر تجویز کرده بود خوب شدم دقیقا یادم نیست چند روزی طول کشید

من سه تا دخترم طبيعي ب دنيا اومدن ولي واسه پسرم خودم سزارين رو انتخاب كردم استانه دردم اومده بود پايين تحمل درد نداشتم ولي سزارين بعدش درد داره شونه هام كمرم خيلي درد ميكرد قسمت پهلوهام و قفسه سينه ام همينطور كم كم بهتر شدم

سزارین اول من کلا دردی نداشتم از اول . اما دومی خیلی خیلی درد داشتم از اول و تا الانم دارم واقعا قابل مقایسه نبودن

والا سزارین اول که درد خاصی نداشتم اصلا

سوال های مرتبط