۱۳ پاسخ

دو روزگی

مال من ۱۸ روز ک شد کشیدم عفونت کرده بود خیلی درد داشت

یه هفته بعد از عمل

ده روزه،اره میخوره

من روز هشتم

منم فردامیخوام برم بکشم ولی ھمچنان دارم اناھیل میخورم

روز دهم میکشی ولی جوش خوردن لایه های داخل خیلی طول میکشه

عزیز یه سوال
بچه ات درروز چقدر جیش 2 میکنه
شیر خودتو میدی یا شیرخشک

من روز هشتم

من 9 روزبعد زایمانم کشیدم

من دهمم رفتم حموم یازدهمم دیروز بود رفتم کشیدم جوش کرده بود

ده روزگی

ده روزبعدزایمان

سوال های مرتبط