۱۰ پاسخ

فقط ده روز اول خونریزی زیاد بود بقیه اش لکه بینی بود

تا۲هفته در‌خد لک‌بینی‌بود

من تا هفتاد روزداشتم

به جز ده روز نفاس . تا چهل روز استحاضه البته در حد پریودی نبود دیگه

من تا ۵۰ روز🥲

۴۰ روز

۴۰ روز

تا ۴۵ روز !
البته زیاد نبود مقدارش

من هنوزم دارم در حد لکه بینی ، دیگه پد نمیزارم له شدم بسکه پد گذاشتم🫠

خونریزی نداشتم ۱۲ ۱۰ روز لکه بینی بود

سوال های مرتبط

مامان 💙کارن🩵🐻 مامان 💙کارن🩵🐻 ۱ ماهگی