فقط ده روز اول خونریزی زیاد بود بقیه اش لکه بینی بود
تا۲هفته درخد لکبینیبود
من تا هفتاد روزداشتم
به جز ده روز نفاس . تا چهل روز استحاضه البته در حد پریودی نبود دیگه
من تا ۵۰ روز🥲
۴۰ روز
۴۰ روز
تا ۴۵ روز !
البته زیاد نبود مقدارش
من هنوزم دارم در حد لکه بینی ، دیگه پد نمیزارم له شدم بسکه پد گذاشتم🫠
خونریزی نداشتم ۱۲ ۱۰ روز لکه بینی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.