خانمای سزارین تا چند روز خونریزی داشتین

۹ پاسخ

منم تا ۵۰ روز اینا داشتم ینی ده بیست روز اخر ترشحات زرد زیاد وخیلی کم خون ابه بود

من تا ۲روز پیش داشتم امروز نوار نزاشتم آب مایل به زرد میاد احتمالا اخراشه اگه باز شروع نشه

من ۱۱ این ماه میشه سه ماه و هنوزم خون ریزی دارم

من هنوز دارم یه روز کمه یه روز قطع میشه یه روز دوباره زیاد میشه

من الان در حد لکه شده

40 روز

من هنوز دارم ولی سنگین نیست

من بعد ۳۰ روز پاک شدم

من که هنوز دارم

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی