منم تا ۵۰ روز اینا داشتم ینی ده بیست روز اخر ترشحات زرد زیاد وخیلی کم خون ابه بود
من تا ۲روز پیش داشتم امروز نوار نزاشتم آب مایل به زرد میاد احتمالا اخراشه اگه باز شروع نشه
من ۱۱ این ماه میشه سه ماه و هنوزم خون ریزی دارم
من هنوز دارم یه روز کمه یه روز قطع میشه یه روز دوباره زیاد میشه
من الان در حد لکه شده
40 روز
من هنوز دارم ولی سنگین نیست
من بعد ۳۰ روز پاک شدم
من که هنوز دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.