۸ پاسخ

نان و گیگوز بیشتر هست فکر کنم

منم اپتامیل گیر نیاوردم گیگوز میدم

اینجا آپتامیل هست

منم اپتامیل میدادم گیر نمیومد نان میدم
نان بده اگ بهش ساخت ک هیچی نساخت ببلاک بده

من گیکوز خریدم

من نان خریدم ولی هنوز شروع نکردم

اهواز هست کسی رو نداری بگیره برات

ببلاك خيلي شبيه آپتاميله

سوال های مرتبط