انگاری آرومه خدا را شکر
پوشک نی نی
پمپرز نی نی

۷ پاسخ

من حس میکنم ام.شب دی.وار
ص.وتی
بشکنه🤐🤐چون دو روز داره اعلام میکنه

آرامش قبل از طوفانه🤢🤢🤮🤮🤮

هروقت ارومه نصفه شب شروع میکنه

تهرانو صب میزنن

اره امشب خدا بخواد آرومه

خداروشکر💔

شب‌های دیگه چطور بود؟؟

سوال های مرتبط

مامان گلی🎀 مامان گلی🎀 ۳ سالگی
مامان پسرک مامان پسرک ۳ سالگی