شکر خدا شهرتون آمنه
نی نی پوشک
نی نی پمپرز
نی نی شرت

۱۰ پاسخ

اروم ک نیس اینجا

آره حقیقتا مشهد امنه ولی دلمون پیش شماست🥺

نه چند باری زدن چند لحظه پیش

نه والا صبح با جنگنده بیدار میشیم با جنگنده میخوریم میخوابیم

نه زیاد.

نه زیاد

امروز صبح اینجا رو زدن وحشتناک بود شیشه هامون ریخت

دیشب تا صبح بود خیر ندیده
از صبح دیگه پیداش نیست
شبا میاد انشاالله که نیاد خبرش بیاد😩

نه اصلا

از دیشب صدا میاد تو آسمون یه صداهایی شنیدم اما مطمئن نیستم

سوال های مرتبط