۳ پاسخ

آرایشگاه اصلا مجوز نداره لیزر بیاره
نریا
برو پیش دکتر پوست مطب

اصلا تو ارایشگاه لیزر نرو فقط تو مراکز زیبایی و پزشکی برو
من خودم با دستگاه دکا ۶ جلسه زیربغل ۸ جلسه پا و بیکینیم جواب گرفت الان ۶ماه یکبار میرم شارژ
خیلی خیلی راضیم
خواهرمم با دستگاه کندلا میرفت اونم خیلی راضی عین من ۸ جلسه رفته الان تو دوره شارژ

والا من یجا ک خیلی معروف بود ۸ جلسه رفتم جلسه های اول عالی بود جلسه اخر یجوری موهای بدنم مشکی و ضخیم در اومدن ک نگو انگار از روز اول با ژیلت میزدم لیزر نرفتم اصلا😂😂خواهرمم دقیقا همین نتیجه رو‌گرفت مثل من دستگاهمون هم کندلا بود

سوال های مرتبط

مامان گلی🎀 مامان گلی🎀 ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی