آرایشگاه اصلا مجوز نداره لیزر بیاره
نریا
برو پیش دکتر پوست مطب
اصلا تو ارایشگاه لیزر نرو فقط تو مراکز زیبایی و پزشکی برو
من خودم با دستگاه دکا ۶ جلسه زیربغل ۸ جلسه پا و بیکینیم جواب گرفت الان ۶ماه یکبار میرم شارژ
خیلی خیلی راضیم
خواهرمم با دستگاه کندلا میرفت اونم خیلی راضی عین من ۸ جلسه رفته الان تو دوره شارژ
والا من یجا ک خیلی معروف بود ۸ جلسه رفتم جلسه های اول عالی بود جلسه اخر یجوری موهای بدنم مشکی و ضخیم در اومدن ک نگو انگار از روز اول با ژیلت میزدم لیزر نرفتم اصلا😂😂خواهرمم دقیقا همین نتیجه روگرفت مثل من دستگاهمون هم کندلا بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.