من ماه پیش پریود نشدم داشتم سکته میکردم با اینکه مطمئن بودم
رفتم قرص مارولین گرفتم ۷ روز خوردم دیگ نخوردم یه هفته بعدش پریود شدم
دعا و توکل😅
اگه مطمئنی باردار نیستی دکتر برو حتی عمومی آمپول میده میشی
دمنوش رازیانه زعفران عسل
زعفرون دم کن ی لیوان بخور یا شربت. زعفرون غلیط درست کن بخور
چیزی دیگه نیست ک خوب باش
باش ممنون
اگه باردار نباشی، تخم شوید دم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.