سلام خانما بهترین راهکار برای پریود شدن چیه؟؟؟

۸ پاسخ

من ماه پیش پریود نشدم داشتم سکته میکردم با اینکه مطمئن بودم
رفتم قرص مارولین گرفتم ۷ روز خوردم دیگ نخوردم یه هفته بعدش پریود شدم

دعا و توکل😅

اگه مطمئنی باردار نیستی دکتر برو حتی عمومی آمپول میده میشی

دمنوش رازیانه زعفران عسل

زعفرون دم کن ی لیوان بخور یا شربت. زعفرون غلیط درست کن بخور

چیزی دیگه نیست ک خوب باش

باش ممنون

اگه باردار نباشی، تخم شوید دم کن

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی
مامان عارف مامان عارف ۱۱ ماهگی
مامان نویان🩵👶🏻 مامان نویان🩵👶🏻 ۱۶ ماهگی