دلیل طولانی شدن پریود چیه یک ماهه پریودم

۵ پاسخ

💊تنبلی هم دارم وپلی کیست اصلا پری‌نمیشدم تااپپول میزدم این ماهوامپول نزدم پیادا روی گزدم اومد خودش حالا قط نمیشه

منم اولین پریود بعد زابمانمه یک ماهه که پریودم با قرص از حجم خون ریزی کم میشه اما باز ادامه داره بعد این همه مدت اگه باز قرص نخوردم خونریزی ام خیلی شدیده

عزیزم یکماهه پریودی؟؟
قرص آهن بخور حتمااااا
دکتر رفتی؟؟؟؟

بهم ریختگی هورمن کیست

کیست
فیبروم
ضعیفی بدن

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی
مامان ayhan,aymah🌷💕 مامان ayhan,aymah🌷💕 هفته بیستم بارداری