سلام من ۲۴ هفته و۳ روز هستم طول سرویکسم ۲۹ هست خوبه ؟

۵ پاسخ

منم همینطورم بهم استراحت نسبی داده دکتر با شیاف

شیاف بزار و استراحت نسبی داشته باش
رابطه نداشته باش
خم و راست نشو
پله هم بالا پایین نکن

خوبه استراحت کن شیاف بزار
ولی اگر یدونه دگ اومد پایین حتما پساری بزار

چیزی که من میدونم سرویکس خوب ۳۸ ۳۹
استراحت کن و رابطه هم تا میتونی نداشته باش
من سرویکم تو انتی ۳۴ بود دکتر بهم ۱۰ تا شیاف پروژسترون داد و بهم گفت رابطه نداشته باشم و بعدا تو انومالی اوکی شد

دکتر گفت زیر ۳۰ نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وچهارم بارداری