عزیزم رفلاکس نداره؟اگ رفلاکس پنهان داشته باشه چون گلوش میسوزه اعتصاب میکنه
درغیراینصورت جهش رشدیه دیگ
شیر خودتو میدی یا خشک ؟؟
بچم تا ۸ماهگی اعتصاب داشت فقط تو خواب شیر میخورد یا رو پا تکونش میداد میخورد یا راه میرفتم شیر میدادم
تو ۳ ۴ ماهگی بچه ها کمتر شیر میخورن.من الان همش سینه هام پره ۳ دقه میخوره هربار
براش لالایی یا صدایی که دوست داره رو بزار
امروز همه بچه ها اعتصاب کردن چرا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.